Det har hänt mycket sen sist!

Hallå igen! Jag har inte skrivit så mycket eftersom jag har haft mycket att göra. Men nu ska jag skriva lite i bloggen ;)
Jag tänkte berätta lite vad jag har gjort. Jag har fägat håret sen sist jag var här.
Jag har börjat skolan, Har jobbat i den nya affären som öppnar i morgon vid görla :)
Har planerat inför hösten med olicka grupper. Jag har träffad alla kompisar i skolan igen. Det var skiiiit roligt att träffa alla igen. Och i kväll ska jag sjunga med gabbi och ippa. på Flyggfältet. Pappa ska spela när vi sjunger. kanske lollo och hampus ska också spela där i kväll. Det var lite om vad jag har gjort i sommar. Ha det bra /Paulina






Jag i min nya hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0