Saknaden blir för stor!

Tjaba! Idag träffade jag Amia och vilhelm och många fler. Vi firade Maja som fyllde år det var riktigt kul att träffa folk igen :)


Men att känna en riktigt stor saknad.  Att känna att en viktig person inte fanns med. Det var riktigt tufft:(  Att ha en stor saknad. Jag saknar dig jätte mycket:( Jag önskar att du skulle vara här. Att gråta till sömns, att alltid bära på en stor sorg i hjärtat det går inte att förklara. Saknar dig :( Men jag tror ändå att du har det bra, jag hoppas att du har det bra:) 
Jag kommer aldrig glömma dig <3<3
Men att få den kännslan som jag fick dom minuterna innan och efter du gick bort. Det är det värsta känslan man kan få tror jag:(  Men jag saknar dig<3 När saknaden bli för stor vad ska man göra då? Jag saknar dig så otroligt mycket :(
Min älskade Morfar Saknar dig över allt annat <3<3<3<3
Vila i fred Min kära morfar <3<3<3<3<3<3<3<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0