Vänner för livet!

Tjaba!

idag har jag varit i skolan och träffade mina underbara vänner! saknar dig NATTA det känns som du har varit sjuk i flera veckor :( saknar dig så otroligt:( men är glad att Bella och Alex var i skolan idag :) det var kul i slutet av dagen var bäst få vara med på samma lektion och att umgås lite med er var super kul :) saknar er. vet inte hur jag ska överleva fattar ni i en dag ska jag vara borta från dom :( men vi ses på fredag morgon igen saknar gänget:) kommer alldrig glömma er!   allt ni har ställt upp för mig TACK <3
VÄNNER FÖR LIVET! 

Är stolt för allt de jobbiga jag har klarat av!

Tagit gardsil sprutan.
har tagit alla tre sprutor.
har tagit svininfläsan sputan nummer ett.
har tagit moped förabevis.
ger inte upp den jobbiga vännskapen.
Har gått på mina läkarkontraler.
Har tagit mina tabbletter.
Har gjort många oprasjoner.
Ger inte upp saker som är jobbiga.
 En liten lista av det jobbiga jag har klarat eller som jag försöker klara av!



EN LITEN SKISS AV MIG :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0