Fortesa Hoti!

Tjaba ! jag har bestämt mig att vara med en alla tävlingar som Fortesa Hoti har eller som hon är känd för  ROXANA  i andra avenyn! jag tycker värkligen att hon är en av dom bästa skådespelare som finns. hon kan värkligen leva sig in i en roll. man blir helt beroende att se på henne för hon är så bra <3 Hon är helt klart bäst. en av mina drömmar är att bli skådespelare och att träffa Fortesa Hoti och att få autografer M.M.


Jag hoppas att jag kommer vinna! vill värkligen de här!
om den kommer kommer de nog bli mitt lykligaste dag i mitt liv :) 
 
/ Paulina



Fortesa Hoti!




Fortesa Hoti!

Fortesa Hoti!



Roxana i andra avenyn!

Fortesa Hoti!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0