Tänker igenom livet!

Tjaba!  Sitter och lyssnar på MICHAEL JACKSON och tänker igenom livet. och inser  allt är inte som man har drömt om :( och det gör en riktigt ledsen:( jag menar man vill jö trivas i skolan trivas med sig själv m.m. men det gör man inte. önskade att man kunde leva som man har drömt om. men det kommer alldrig att bli så.

ibland önskar jag att jag var liten igen. det skulle vara så skönt. Nja förutom att jag var jätte sjuk. det vill man inte vara:( men annas att glömma sina jobbiga stunder att bara leka och ha det kul.

men om man har en jobbig dag så hjälper det alltid att lyssna på MICHAEL JACKSON. (nästan alltid)

ha det bra/ Paulina

 

        

MICHAEL JACKSON


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0