Ändra dig!

Tjaba mina älskade läsare!

Vill bara att du ska veta att du är en av dom bästa kompisarna jag har men de gör så otroligt ont att träffa dig, att se dig. Varför blev de så här? var är du som jag blev polare med som jag älskade? var är min kompis? Jag får riktigt ont i magen när jag ska träffa dig. är trött på dina sjuka komentarer. ditt sett du är på. du har blivid ett stort riktigt svin. varför blev de så här ? älskar dig över allt annat. Ändra dig annars drar jag vill ha kvar dig. men inte om man ska gråta till sömns, inte om man ska ha ont och ha ett trasigt hjärta av dig. du gör för ont. vill ha tillbaka dig.

Var är du kom tillbaka ! älskade dig så mycket. och kommer alltid att göra de <3<3<3


Tack mina underbara vänner att ni  finns. som stöttar mig. som räddar mig.


puss och kram / Paulina





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0