Orkar inte se dig längre!

tja !!!

Jag har gjort allt  jag kan, jag har försökt att hjälpa dig på alla sätt. Men allt jag gör är bara skit. jag har lagt hela mitt liv för dig för du ska må bra men allt jag får är skit :( kan inte ens få ett tack för man hjälper dig :( det är så sjukt att jag står ut med dig :( älskar dig sjukt mycket men orkar inte med det här längre hoppas att du ska förstå vad du har gjort fast det kommer du aldrig göra :( hoppas du ändrar dig så jag kan umgås med dig igen saknar dig så sjukt mycket KOM TILLBAKA <3 <3

du har satt stora stenar i mitt hjärta , du har sårat mig så mycket :( vill må bra igen vill kunna leva igen som förut men du satt jobbiga spår i mitt hjärta kan liksom inte göra ett skit längre . dina saker du har gjort kommer tillbaka och det gör för ont. om vi bara kunde börja om , om vi kunde ändra på oss så skulle allt bli bra igen hoppas jag :)

du är älskad men du måste bara ändra på dig!!  kom ihåg det :) <3 <3 <3 <3








Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0