SISTA HÖSTLOVET!

tja alla läsare!!!

det är konstigt att tänka på att jag har mitt sista höstlov och det känns som studenten bara kommer nämre och nämre för varje dag som kommer :) och mer ångest och blir orolig eftersom man vet att snart är man arbetslös och man antagligen inte kommer få jobb :( fy vad jobbigt det känns allt kommer förändras så snabbt plötsligt är sitter man där har inga pengar eller mat :( känns som framtid är väldigt mörk :( men nu ska jag njuta av sista tiden i skolan :) haha ja ni läser rätt jag ska bara försöka trivas sista tiden i skolan fast det blir nog inte lätt  :) men är så sjukt glad att ha mina underbara vänner i skolan älskar er , kommer sakna er så sjukt mycket efter studenten ni har verkligen hjälpt mig när man mår så dåligast :) men när jag mår som bäst så här ni också varit där :) fy vad tacksam jag är att jag har fått lära känna just er :) fy vad jobbigt det kommer vara att skiljas från er :( men jag hoppas verkligen att vi håller kontakten efter studenten :) ni är verkligen bäst :) älskar er <3 <3 <3<3  nej nu måste jag sluta skriva men ha det bäst mina läsare puss och kram <3



fixade till lite bilder här är en av dom :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0