Dax för Dalarna!

tja

i morgon åker jag med skolan till Dalarna och kommer hem på torsdag :( känns sådär måste jag säga med de kanske är för alla inte mår så bra i skolan :( fy vad trist :( måste jag säga :) ja i alle fall så åker vi i morgon och kommer hem på torsdag och kommer säkert inte ha tillgång till en data eller mobil :( på grund av att de finns en risk att allt slår över till norsk nätverk :( hoppas på att de blir en bra resa i alle fall :) <3



Vill tacka mina underbara vänner som orkade med mig i fredas (ni vet vilka ni är) :) tack för ert stöd i dom jobbiga stunderna :)
och ni  kan vara säkra på att jag kommer ställa upp till er till 100% tack älskar er sjukt mycket

<3<3<3<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0