ALLA HJÄRTANS DAG!

nej men vad kul att just du tittade in igen!!

Jag ville bara meddela om du inte visste de så är det Alla hjärtans i dag :D jag hoppas att du har haft en väldigt fin dag med nära och kära idag :D

min dag började med att vaknade när larmet gick i gång på mobilen :) men tyvärr var man så trött så jag somnade om :( riktigt skönt sen vaknade jag igen när det var 10 minuter kvar innan bussen gick :( sen kom man till skolan å fick träffa min älskade kille :D <3 <3 och självklart mina fina vänner ;) slutade halv 5 idag det känndes väl sådär :( men när man kom hem så pratade man med killen i telefonen så kul att höra din röst igen :)

sen kom mamma hem med en blomma :D fett gulligt asså bara för det var alla hjärtans dag + att mamma hade lagt till en liten  sida i tidningen där det stod hur mycket hon älskade sin familj haha söta du :D

så min dag har varit bra :) hoppas din dag har varit minst lika bra :D ha det bäst hoppas jag får se dig på min blogg igen ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0