Kärleken i mitt liv!

Hej alla glada läsare ;)


Idag har min älskade kille varit hemma hos mig :) fy vad jag älskar dig Grabben :) du har verkligen förändrat mitt liv :) utan dig så skulle jag aldrig varit den jag är idag <3 <3

ja visst utan problem så skulle allt ha varit som en dröm men det är väl alltid något man bråkar om men vem gör inte de? om man tänker bort allt sånt så har jag nog den bästa, underbarste , kärleksfulla Pojkvän man kan ha :) fy vad jag älskar dig <3 vill aldrig förlora dig :( du är mitt allt <3 du finns i mitt hjärta :) kommer aldrig lämna dig älskling (L) (L) <3 <3 <3




















Kommentarer
Postat av: jaCK

BRA SKRIVET

2011-02-10 @ 19:22:36
Postat av: Anonym

haha tack så mycket Jack :D

2011-02-13 @ 13:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0