Störst av allt är kärleken!

Hej mina älskade läsare :)


nu är det jätte länge sen jag skrev men det har hänt väldigt mycket på senaste tiden :)

det är så att studenten börja närma sig :) har fått min mössa :) det börja verkligen bli lite läskigt haha :( snart är man arbetslös hmm det lät inte så kul hihi

Har skaffat en underbar kille :) som jag älskar sjukt mycket :) du har verkligen fått mig tillbaka till livet igen :) du är mitt allt (L) <3 <3

Dagens fråga!

Om ni fick ändra på något under er gymnasie tid vad skulle de vara då? :D svara gärna på frågan :) 

jag skulle nog ha tagit mer tid för skolan :)



ha det bäst :D puss och kram


OBS! ber om ursäkt för att det inte kom någon bild men datorn funkar inte riktigt så ni får  ta bloggen som den är :) 






 



Kommentarer
Postat av: Bonnie :D

Jag skulle nog ha tagit en mer del av skolan, jobba bättre se till att betygen blir skapliga! det jag mest skulle vilja ändra de är att inte behöva gå där jag går, fast det går ej så då skulle jag vilja ha bättre lärare!

2011-03-04 @ 21:40:30
URL: http://www.bonnielees.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0