tyngre än någonsin!

tja :D

vad kul att får se dig igen :D kul att få se just dig titta in och läsa lite mer av bloggen :D

å vad kul att se just dig läsa min blogg för första gången :D

vill verkligen tacka alla er som står ut med mig just nu ;) jag kanske inte är väldens roligaste just nu :( jag önskade att jag kunde glöma och vara den glada Paul men det går inte sorgen är tyngre än någonsin just nu :( de här inlägget gör jag till minne av min älskade farmor <3

i början av helgen så är det exakt ett år sen farmor somnade in :( känns väldigt tufft :( kan inte fatta har det redan gått ett år :( hur gick de till :( vill så gärna bara ringa till dig och säga allt som jag inte hann det gick för snabbt :( fy vad saknaden är stor :( men jag måste gå vidare även om det är tufft :D


vila i frid Farmor (L) (L) <3 <3 <3





Jag har ritat av min farmor :D vila i frid <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0