ÄLSKAR ER!

snart är Studenten här  och det betyder lämna allt som man har byggt upp i många år :( det jag är mest rädd för jut nu är att jag inte kommer ha kontakt med dom fina vännerna jag har fåt genom Gymnasiet :( dom bästa polare jag har haft som har funnits hos mig i vått och tort är så glad att ni har orkat med mig :D vill bara säga vill aldrig förlora er jag bara ber att jag får behålla er som vänner livet ut. älskar er. tack för allt ni har gjort <3 <3   <3 <3




Men det jag är mest glad över det att jag fick träffa min kille :D även om jag tar studenten så kommer jag alltid älska dig ska aldrig lämna dig <3 <3 <3 <3 <3









Puss och kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0