SINGEL!

Tja alla fina läsare!

Efter nästan 5 månader med min älskade pp så har det tagit slut :( känns väldigt jobbigt att jag ska försöka gå vidare utan dig :( men sånt är livet det är väl sånt man måste stå ut med :( fy asså känns så tungt :( men men jag är glad i alla fall att vi kan vara vänner är så lycklig att vi är det TACK!


men nu är man singel i alla fall och tänkte skriva några rader om mig så om någon känner att jag verkar trevlig så skriv mer så kanske just du får träffa mig det kanske är till och med så att vi passa ihop vem vet :D


Jag är en tjej på 20 år älskar att vara med killen (när jag har en) och vara med vännerna. tar studenten i år så det är mycket som som ska göras


Detta vill jag helst att en kille ska vara:
Snäll bryr sig om en.
Älskar en för den man är.
skiter i vad vi gör bara vi får vara tsm.
tycker ok om man inte kan vara med en just den dagen.
älskar att hålla om en.

m.m.

om ni känner att ni skulle kunna vara så här så är ni verkligen dröm killen tack för alla som vill hjälpa mig.

Puss och Kram <3 <3






Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0