DET VAR BÄTTRE FÖRR!

Tja kul att du tittar förbi!


livet kan vara riktigt skit asså :( ångest, problem med med att alltid hamna i bråk hemma och med kompisar :( allt har skitit sig just nu :( alla hatar en. ville bara få allt till rätta men det blev bara fel asså :( åå vad trött jag blir :( den ända som verkligen betyder något för mig och som jag är mest rädd att förlora är killen :( älskar dig så otroligt mycket du har verkligen förändrat mitt liv :D du har verkligen en plats i mitt hjärta :D du har helat alla sår som jag har haft du är allt jag har :D det går inte beskriva hur mycket jag älskar dig (L)

tänk på vad allt var så mycket lättare när man var mindre hade inte problem med något :D inga beskymer, inget ångest för saker och ting :D allt var bättre förr.


om några månader börjar livet :( fy vill verkligen hatar verkligen det här :(

men vill verkligen tacka min älskade kompisar som ställer upp för mig i vått och torrt :D ni ska veta att ni otroligt älskad :D

puss och kram alla <3 <3





Kommentarer
Postat av: Linnea :)

Sv. Tack så mkt du har med en jätte fin blogg :D <3

2011-04-18 @ 12:23:59
URL: http://linneahelenesjoman.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi tack så jätte mycket <3

2011-04-18 @ 16:17:29
URL: http://ninnakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

å vem är du?

2011-05-18 @ 22:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0