RÄDDAT LIVET PÅ MIG!

tja :D


Idag har jag gått på stan och fikat med Killen och Patrik :D det var jätte kul att träffa er igen :D

efter jag ha funderat på var man gör på denna jord att alltid få skit var man än är. att aldrig få höra något bra man gör och att allt är mitt fel att jag gör alla illa var man än är det blir för mycket till slut att höra allt skit  och allt skit snack. gör att man inte alltid orkar :( men så finns det vänner också jag menar riktiga vänner som står vid ens sida i vått och torrt skiter i om man är tsm med någon som inte dom tycker men ändå acepterar de. vänner som bryr sig om en, vänner som hjälper en i vilken läge man än hamnar. det kallar jag riktiga vänner :D tyvärr finns för några vänner som är så :( oftas visar sig dom vänner man litar på är riktiga idioter :( men jag har några riktiga vänner som ställer upp i alla lägen å jag är så sjukt glad att jag har er :D om ni eller min kille inte funnits så skulle jag aldrig vara den jag är idag :D ni har verkligen räddat livet på mig på många sätt :D


älskar er så mycket tack för ni finns :D <3 <3 <3 <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0