PATRIK PERSSON!

tja ;)

den här inlägget är till min älskade Patrik <3 <3 så jag hoppas du ser det här :D

Patrik du fattar nog inte hur mycket du betyder för mig. Jag vill aldrig lämna dig älskling, jag älskar dig för mycket för det :) skulle aldrig vara otrogen älskling du är det bästa som har hänt mig älskling jag lovar det innan jag hade dig så var livet väldigt tufft jag mådde inte bra allt var skit jag gav upp tanken att få må bra igen efter allt skit som jag fick gå igenom. när du kom in i mitt liv förändrades allt. det var inte bara att jag fick tänka på något som var viktigare än mina problem nej det var att jag fick så mycket kärlek av dig. jag fick känna att det var någon som brydde sig :D



varje dag så blir kärleken större och större :D tanken på att vi inte skulle vara tsm finns inte jag skulle aldrig klara av att lämna dig :) du jag älskar dig för mycket du är allt jag har :) utan dig så orkar jag inte leva du är verkligen mitt allt det går inte beskriva kärleken till dig :( du är mitt allt och jag kommer aldrig lämna dig älskling vill verkligen aldrig skiljas från dig älskling du är en del av mitt liv. du kommer aldrig försvinna ur mitt hjärta älskling <3 <3 <3 <3 <3 <3





Kommentarer
Postat av: jack

fin bild och bra inlägg :-)

2011-03-03 @ 21:54:50
Postat av: Anonym

tack så jätte mycket Jack :D

2011-03-03 @ 22:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0