Länge sen!!

Hej alla fina läsare!

Det var väldigt länge sen jag var inne men min dator är helt paj (gråter)
men nu har man fått låna en riktigt nice asså :D
det har hänt mycket sen sist

1.) jag har börjat et nytt liv
2.) jag har färgat håret 
3.) Börjat med praktik så jag jobbar smått :D
4.) har träffat den finsate människan på jorden <3


Detta är en bild på innan jag färgade håret ! före

Före









Efter



Jag har världens finaste Kille :D du är bara för underbar :D världens lyckligaste tjej att få ha dig i mitt liv <3 <3 asså du är ju helt perfeckt det finns inget jag inte gillar med dig ;) Älskar dig över allt annat och snart få vi träffas igen puss <3 <3 <3 <3






nu måste jag dra hej då alla fina människa <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg! Och härligt att du har träffat en fin kille:)

2011-10-27 @ 11:23:31
URL: http://blanchettleaf.blogspot.com
Postat av: Paulina

Tack Fanny :D jag hoppas nu att jag ska komma igång med bloggen direkt ;)tack jo det känns jätte bra ;)

2011-10-27 @ 11:32:57
URL: http://ninnakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0