GRATTIS MIN ÄLSKLING!!!

Hej alla läsare igen :D


Förlåt det har inte blivit så mycket å skriva på bloggen på grund av jag har massor av läkarbesök m.m. men tänkte slänga iväg några rader!

förutom att jag är fortförande sjuk så mår jag helt underbart! men det är inte allt jag har världens finnaste Pojkvän han har verkligen hjälpt mig så sjukt mycket TACK! vet ej hur jag ska kunna tacka dig men tänkte försöka i denna inlägg! Min Älskade kille fyller år idag och tänkte Säga ett stort Grattis till dig jag älskar dig massor <3 <3 <3 <3 <3 <3


annars har jag inte gjort så mycket jo bokat massor av läkare som ska hitta vf jag mår så dåligt! efter de har jag snackat med Min fina prins som jag saknar grymt mycket å vill vara hos :D efter de blev de Kill Bill Vol. 2 härligt ;D nu ska jag försöka sova lite igen å hoppas på att bli frisk :D ha det så gött så länge :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0