världens Bästa helg!!

HEEEEEJ ALLA FINA :D!!!


Imorgon är det precis en vecka sen jag fick ha en helt underbar helg :D

har världens finaste kille men tyvärr bor han så långt bort som i Jönköping världens finaste plats men det gör att man inte träffar sin starka man varje dag :(

Jag längtar så grymt mycket efter han <3 <3 men i torsdags började dagen med att bara snacka med han som vanligt å när jag kommer hem så sitter han i soffan :D åå vad glad jag blev att få ha han här :D du är det bästa som hänt mig :D hade en helt underbar helg som jag ALDRIG  å jag menar verkligen ALDRIG kommer glömma :D tack Bby love you <3 <3 <3 <3
SAKNAR DIG GRYMT MYCKET MIN FINA <33333



Idag så var jag till Nt för att fixa lite papper för praktiken :D nice så hahah


ha det så Gött så länge :D här kommer lite bilder på mig :D




Fixade till lite bilder :D här är bild nummer 1! vad tycks?




såhär såg bilden ut från början!





Bild Nummer 2 som jag har fixat till! skulle den ha varit mer svart?



såhär såg bilden ut från början :D




ALLA BILDER TSM!!

Ha det så gött alla läsare :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0