1 år och 6 månader ❤❤❤❤

Förlåt men det har inte gått och logga in på bloggen ( något teknisk fel ) sen i fredags så jag har inte skrivit på länge trist! Men hoppas det funkar som det ska nu :)

Idag blir det inte så mycket :( ska försöka få igång min systers iPad om det går ( hon köpte en likadan som min ) Annars så blir det lugnt :D

Idag är det en speciell dag för min fästman å mig så synd att han inte kunde vara hos mig idag! För idag har Henke och jag varit tillsammans i 1 år och 6 månader ❤❤ älskar dig sjukt mycket du är det finaste som finns!

Kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig, betyder för mig :D

Älskar dig Henrik så sjukt mycket ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0