Hej!

Jag ber om ursäkt ännu en gång att jag inte Har bloggar på ett tag men det är något i bloggen ibland går det ej att gå in på den!

Hur har helgen varit då?

Jo bra fick besök av min fästman i Helgen men så jobbigt att du inte är här nu :( älskar dig ❤

Idag har jag varit ut och gått med syster och handlat lite så Nice ;) men när jag kom till brevlådan så blev jag nere igen asså som jag har vetat sen slutet av förra året att jag ska ska få en kallelse till sjukan åå göra en av dom stora undersökningarna :( och nu har jag fått den känns så jobbigt eftersom som jag vet vad jag måste gå igenom fy vilken mardröm :( hoppas det är över snart!!!

Nu ska jag titta på film med syster och väntar på att älskling ska ringa ;)

Henrik jag älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0