Underbar helg!

Helgen som var har varit så underbar åkte i torsdags åkte jag till Jönköping och fick träffa min älskade fästman ( bilder från helgen kommer längst ner i inlägget ) det går inte med beskriva hur mycket jag älskar dig ❤ känner verkligen att det är dax att hitta någon lägenhet där ;) problemet är att min ekonomi är väl inte så bra så jag kan inte flytta :( men när jag får till ekonomin bättre ska jag hitta en lägenhet till oss fy vad jag längtar :) ❤❤

Men tillbaka till helgen ;) den var helt underbar :) fick träffa älskade Henrik ❤ fick se fina staden Jönköping åå så vackert det är där ❤

Henrik jag älskar dig över allt annat ❤

Henrik älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0