Lika mycket värdefull!

En flicka säger till den andra att "vi borde sätta dig i en eget rum där ingen kan komma till dig för du är så sjukt ful!"

Asså jag Paulina tycker detta är så sjukt! Att folk behandlar inte tjejer och pojkar för den dom är utan hur dom ser ut! Vad är Sverige på väg???? Blir så arg!!! Alla har rätt till ett liv, alla har rätt att få se ut precis som dom är! Man ska behandla folk med respekt!!!! Du får tycka precis som du vill!! Men man säger inte vad som helst! Alla är precis lika mycket värdefull!

Ett exempel! Min pojkvän gillar mig för den jag är och det är precis vad jag menar önskade att människor kunde behandla folk för den dom är och inte hur dom ser ut

Lite bara av mina tankar!


Love you Henrik <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0