Sjuk!

Det blir inget långt inlägg för ligger här å är jätte sjuk :( men tänkte berätta lite om gårdagen och idag :)

Igår åkte familjen å firade min morfars syster som fyllde 90 år grattis :) där vi åt och hade de trevligt men jag blev jätte sjuk så mådde jätte dåligt synd :( där fanns det jätte gulliga kaniner som sprang fritt ;) (bilder på dom kommer längst ner i inlägget)

Sen när jag kom hem låg jag helt utmattat och kunde inte behålla maten :(

Idag åkte mamma och jag klockan 07:00 och tog blodprov eftersom jag var tvungen angående att jag ska på läkarbesök i augusti ska inte ha några förhoppningar men hoppas min läkare tar mig på allvar!

Sen i bilen så kom resten av all te jag fick i mig idag upp igen :( synd att jag inte kan behålla maten :(

Nu ska jag vila lite :) ha det gött

Henrik jag älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0