Tankar!

Ibland kan jag inte låta bli att funderar på och nästan oroligheten kommer över mig och bara önskade att de jag vill, mina mål ska jag ska kunna uppnå allt jag drömmer om ❤ men hur en allt blir så är det en sak som är säkert att jag har min fästman kommer alltid vara tsm och det är ju viktigast!

Störst av allt är ju kärleken! ❤❤

Jag vet vad som än händer så finns min älskade kille vid min sida och stöttar mig genom allt ❤

Tacksam över att fått träffa dig, att jag fick dig du är allt och jag är så glad att du är min vad som än händer så vet jag att vi kommer alltid kommer vara tsm min älskade blivande man som du kommer bli ❤❤❤❤

Henrik jag älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0