Kväll!

Kvällen rullar in och jag har försökt sammanfatta min dag med tre ord!

1.) trött

2.) fattig

3.) nöjd

Jo vf jag valde dessa ord är för jag har varit i Norrtälje lite snabbt trevligt där man blir riktigt trött känner att kroppen inte gillar att vara uppe haha ;) men blev fattig efter denna dag på grund av jag har köpt en dyr hårfärg som jag tänkte testa kanske till och med klippa till min normala frisyr :)

Men framför allt jag är nöjd över allt jag köpte och att jag har kunnat vara utanför sängen utan att svimma det är bra betyg för att vara mig alltså hihi ;)

Vad händer imorgon då? Jo vila och hoppas mina två böcker kommer till brevlådan som jag har köpt ;) är så sugen på en riktigt spännande läsning ;)

Hoppas ni har haft de bra idag mina läsare

Ha det så gött så hörs vi senare :)



Henrik jag älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0