Glad påsk!

Godmorgon kommer helt på att jag inte har skrivit något om påsken haha vi är liksom inne i påsken nu. Allt har gått så sjukt snabbt kan inte fatta det är påsk och imorgon fyller min älskade yngre syster år tänk att hon är så vuxen nu ;) 21 år asså haha tror jag iallafall tiden går så fort asså!

Men min påsk blir väl likt som alltid idag är det att fira påsk men familjen, påskbordet får man inte missa. Imorgon blir det inte så mycket påsk eftersom syster fyller år så då lämnar vi påsk bakom oss en dag iallafall :)

Sen blir det inte så mycket mer firande ;)

Glad påsk på er alla :D


Men på torsdag ska jag till min fästman åå då ska vi fira lite påsk iallafall ge påskägg hihi

Henrik älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0