Måndag!

idag känner jag mig nere mer en normalt :( för jag saknar dig henrik så mycket längtar tills onsdag då du äntligen kommer hem ;) tur i alla fall att idag har man fått lite ja väldigt lite pengar så jag tänkte dra till norrtälje å gå lite på stan och hoppas att jag mår lite bättre då :D det börjar bli väldigt jobbigt utan dig nu snälla låt det blir onsdag så blir det som vanligt igen :D du kommer från norge vi kan prata i mobilen och om en/ några veckor får vi träffas igen åå vad härligt det ska bli :D Älskar dig så mycket Henrik <3 <3 <3 <3 mitt hjärta saknar ditt <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 nu ska jag fortsätta lyssna på musik och skriva ner lite i min bok Henrik jag älskar dig <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0