Sova?

Den här dagen förändrat lite först färga man håret för att det ska bli mörk röd men istället så blir en färg som man syns lång väg haha ni förstår säkert när ni ser bilderna haha det blev fel färg för mig men trivs ändå haha men får väl försöka rätta till färgen vid ett senare tillfälle ;) men efter de så tog man en promenad å skadar sig inte bra de :( har oftas inte ont längre men knät spänner sig och har svårt att sitta eller stå en längre tid får hoppas att mitt knä mår bra snart igen! Haha vilken dag asså!

Men det jag gör mest av dagarna det är att jag säger för mig själv: kom hem älskling! , jag saknar dig , jag älskar dig Henrik! Åå det är ju sant jag bara ber och vill att du ska komma hem nu jag saknar verkligen dig! Snälla! Nästa vecka kommer du hem längtar så grymt mycket ❤

Ne men nu säger jag god natt alla!


Jag älskar dig Henrik ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0