Välkommen lördag!

Lördag har rullat in och dax för att ladda inför melodifestivalen som är ikväll yes ❤ ska bli spännande fast börjar faktiskt tröttna på de så trist :(

Har fått lite frågor från alla håll vad jag heter på Facebook och hur man kan kontakta mig! Svaret är att Facebook har jag tagit bort så den finns inte längre det bästa sättet är att kontakta mig är på bloggen men har ingen dator så de är mobilen som jag bloggar ibland kan jag tyvärr inte svara på kommentarer på grund av mobilen men skriv gärna frågor så ska jag försöka svara ;)


Igår såg jag att jag hade fått ett meddelande på bloggen av en gammal kompis fy vad roligt gumman hoppas du fick svaret! Saknar dig ;)


Henrik älskar dig ❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0