Kväll!

Kvällen rullar in och kan säga att trots min bitterhet över saker och ting och min trötthet så har det varit en bra dag ;) jag har tittat på film och fått en jätte fin stund med syster ikväll ;) länge sen vi träffades tyvärr men så härligt att få se dig skratta åå vilken fin kväll :D

Var i Norrtälje och hämtade ut från Apoteket + allergi test tyvärr visade dom negativt de vill säga att jag inte har allergi för de jag testade för iallafall skit asså mår så dåligt jobbigt när man inte kan göra något åt de eftersom man inte vet vad man har för fel i kroppen :(


Imorgon hoppas jag får vila imorgon tänkte göra de i alla fall ;)

Ha det så gött ;)

Henrik jag älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Lite bilder från dagen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0