Skor!

God morgon på morgonen här har jag redan hunnit med Norrtälje + köpa biljetter till resan till Jönköping åker på torsdag till älskling ❤

Nu sitter jag på bussen till Stockholm då jag tänkte handla om jag hittar några bra, fina , snygga skor men det kan ju bli lite svårt hihi inte hitta allt det där i ett par skor sen vill jag hitta ett rimligt pris på dom också ;) hihi måste ju ha lite vår/sommar skor det är för varmt med skona jag har just nu ;)


Haha roligt att bussen är sjukt varmt + ute är det rena sommarvädret fy vad varmt :( men ska inte klaga jag som har längtat efter att det ska bli varmt ;)


Nu ska jag fortsätta lyssna på musik ;)

Ha det så gött :)


Henrik älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0