Tisdag!

Tisdagen rullar in och känner mig på riktigt dålig humör, allt känns så orättvist vf måste alltid jag åka till sjukhus och göra alla dom här undersökningar åå vad ledsen jag blir! Fy asså :(

Gårdagen slutade med promenad på kvällen med älskling i telefon där jag träffade på några söta figurer rådjuren var tillbaka söta men är så rädd för dom haha några bilder av ett rådjur kommer senare i inlägget ( inga bra bilder men värt ett försök hihi )

Idag fick jag åka till apoteken och hämta ut allt det sista måste dricka massa äckliga saker innan jag kan undersökas fy vad jobbigt två olika saker ska hålla på med detta i 4 dagar innan undersökning haha jag kommer spy men ska försöka få i mig de så tarmen ser finare ut som läkarna vill haha


Nu sitter jag å väntar på att bussen ska komma om några timmar kommer den kul alltså!


Ska försöka lugna ner mig och äta lite frukt kan kanske hjälpas!


Ha det så gött :) !


Henrik jag älskar dig ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0