Operation!

jag vet det var sjukt länge sedan jag skrev här men det har hänt så mycket :( igår kom jag hem efter ännu en operation skönt att det har blivit av :) nu är det väntan på nästa operation som blir av om ungefär en månad ;)


den 15 oktober så firade jag och min fästman 2 år helt underbart älskar dig älskling ♡♡


den 15 oktober hände det en sak till som är så tufft :( min vän Emilie född 96 dog på morgonen så det är därför jag inte orkat skriva så mycket :( är så glad att älskling är hos mig och finns alltid hos mig speciellt när nåt sånt här har hänt! tack älskling ♡♡

emilie saknar dig så & jag hoppas du har det bra där uppe min fina ängel ♥♥

ja mycket har hänt :( men en ny sak är att jag har skaffat en ny blogg ;) gå gärna in där & följ mig :) bloggen är : Www.nattstad.se/paulinahelena

Välkommen till min nya blogg! ha det så gött ♡♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0