4 december 2011 ❤❤

Den 4 december 2011 kommer jag ihåg att det var min 20 årsdag hela min familj skulle till Göteborg å titta på galenskaperna after shave deras föreställning " Hagmans konditori " som jag hade längtat som jag hade drömt om att få se å så var det dax å alla som känner och följt min blogg vet att dom är riktiga stora idoler och förebilder för mig :) helt galen av dom :) jag var spänd och förväntansfull över att få komma dit å få se drömmen blir det verklighet , regn och snö kom åå vi åt på ett mat ställe som heter "lilla London" sjukt god mat :) men när vi går i ovädret på stan å inväntar att få komma in på teatern så håller jag på svimma vem ser jag på stan jo en av medlemmarna från gänget gick på stan vilket upplevelse wow alltså. :) nu var det dax vi satt på teatern och väntar på att dom skulle börja alltså vilken doft, vilken upplevelse :) allt luktade kaffe precis som ett café :) wow vad duktiga dom var :) vi satt nästan längst fram :) vilken upplevelse den bästa födelsedagen i mitt liv glömmer aldrig dagen :) går inte beskriva med ord hur det var men var så lycklig :) sen den dagen lovade jag mig själv att jag skulle köpa dvd:en när den kom ut för att få ha minnena kvar säkert inte samma upplevelse men ändå :) igår kom den ut på dvd :) snacka om lång tid det tog men nu har jag äntligen den i min hand :) nu blir det att se den på dvd för första dagen :)


Tack alla galenskaperna och after shave! Ni gjorde min dag och gör humorn så bra att man glömmer för stunden hur dålig man mår :) ni får mig skratta ( som är svårt nu för tiden i sjukdomens dar )

Henrik jag älskar dig över allt annat :) ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0